Media 73

2002 – eerste schreden op het internet

|

2006 – eerste datingsite

|

2008 – tweede datingsite

|

2010 – eerste voetbalsite

|

2010 – eerste webshop(s)

|

2016 – eigen pand Biesland 13 in Beverwijk

2016 – eerste vaste medewerkers, groeiend aantal freelancers

|

2017 – beheer 40-tal webshops, vergelijkings- en overige sites

 

Een gezonde groei doormaken? Dat doe je als je blij bent met wat je doet. Zo is Media 73 een stabiele aanbieder geworden van vele servicegerichte websites en -shops, met een scherp oog voor de klant.

Het klassieke verhaal ‘van zolderkamer tot…’ staat bij Media 73 – anno 2017 – voor een pand met ruim magazijn op het industrieterrein. Vanuit Beverwijk werken eigenaren én medewerkers gefocust, en met plezier, aan het steeds beter bedienen van een steeds groter aantal tevreden consumenten.

Maar… het ‘kleinschalige’ blijft. Dat wil zeggen: de persoonlijke aandacht voor de details. Omdat deze het verschil maken. En omdat we dat nou eenmaal zo doen én willen. Voor eenieders voordeel.


***

“De klant letterlijk op weg helpen”


Wij hebben ontzettend veel mooie producten in huis. Met elk hun eigen kenmerken en mogelijkheden. Die leren we ook zelf goed kennen. Qua montage, qua toepasbaarheid, en qua leuke, handige en stijlvolle combinaties met bijpassende producten bijvoorbeeld. Zo denken we voor én met onze klanten ook echt mee over de juiste keuze. Die verschilt immers per situatie en persoon.”

Zomaar een relevante vraag: ‘Welk fietskrat neemt een gemiddelde brugklasser mee naar school voor zijn of haar veel te zware rugtas?’ Onze kennis van zaken kan u letterlijk op weg helpen. Daarom hebben we ook een eigen fotostudio, zodat wij de producten ook kunnen tonen in de juiste context. ‘Zomaar’ een goed voorbeeld hiervan: hoeveel past er eigenlijk zoal in een 30 liter fietstas?”

Hebben we een wens van een klant onverhoopt nog niet zelf? Dan bestellen we het. Zo is het alsnog snel bij hem of haar thuis. Want we zijn betrokken bij onze klanten, net zoals bij onze medewerkers en andere belangrijke zaken, denk aan het milieu. Zo zijn we voorstander van flexwerken en zijn we bewust bezig met hergebruik, door shredderen en het efficiënt inzetten van werkmateriaal.”


Eigenaresse Sonja Kastermans

Is thuis in onder meer fietstassen, fietskratten, fietsmanden, fietsstoeltjes, fietssloten, scootersloten, motorsloten en kinderfietshelmen. En is blij met bijvoorbeeld deze, typerende klantreviews:

  • “Mee denken over een bestelling, als er iets vergeten is te bestellen, hier dan contact over opnemen”
  • “Duidelijk, door aftellende klok, tot wanneer je kunt bestellen en het dan ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt. prima service. ik had geen vragen, kon prima me weg vinden op de website, maar als ik vragen had zou ik ongetwijfeld prima geholpen zijn geweest. En doordat duidelijk de webwinkelkeur zichtbaar geplaatst is, heb en had ik alle vertrouwen in om een bestelling te plaatsen.”
  • “Vandaag besteld en kon hem de volgende dag langshalen. Goede service en goede kwaliteit/prijsverhouding.”

 

“Affiniteit, kennis en passie”


Het is prachtig dat we in de loop van vijftien jaar met onze datingsites, vergelijkingssites, online cursussen en andere, servicegerichte websites al vele duizenden mensen van dienst zijn geweest. Na het zelf opbouwen en overnemen van nieuwe sites hebben we intussen ook een gevarieerd aanbod aan webshops. Ook daarin staat kwaliteit centraal. Allereerst van het product zelf. Maar zeker óók van de informatievoorziening daarover, en rondom het gehele bestel-, verzend- en verdere afhandelingsproces.”    

Het leuke is dat we ook echt affiniteit en kennis hebben met en van de producten die we aanbieden. Wat we desgewenst graag doen, is het juiste adviseren. Ofwel: wat daadwerkelijk het beste is voor de klant. Met mijn opleiding en achtergrond in de automotive branche, en als echte autoliefhebber, gaat dat in mijn geval het vaakst over acculaders, druppelladers, laadkabels en aanverwante producten.”

Of om materiaal dat betrekking heeft op mijn grootste passie: kitesurfen. Ons pand bevindt zich op kleine afstand van het strand, zodat we bij de juiste wind altijd onze kites kunnen oppompen. Even het water op om de lucht in te gaan. En met de Woo app natuurlijk nauwgezet onze statistieken bij te houden.”


Eigenaar Koen Kastermans

Is thuis in onder meer kitepompen, acculaders, druppelladers, laadkabels, powerbanks, vangkooien, sd-kaarten, vaarbewijscursussen en in energie-, ziektekosten- en autoverzekeringen vergelijking.